Primary Color:
Primary Text:
Secondary Color:
Secondary Text:
Tertiary Color:
Tertiary Text:
Color Picker
Preview
FeaturesTypographyTutorials
Module Title
Home
Module Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut non turpis a nisi pretium rutrum. Nullam congue, lectus a aliquam pretium, sem urna tempus justo, malesuada consequat nunc diam vel justo. In faucibus elit at purus. Suspendisse dapibus lorem. Curabitur luctus mauris.

Module Title
Module Title
Instructions

Select a predefined style from via the drop-down or choose your own colors via the handy mooRainbow based color-chooser. When you are satisfied with your selection, click the "Apply Colors" button below to store your selection in a cookie.

Apply Colors
Color Chooser
Hi George Petasis,




Full - Portal

FULLGSM

FULLpc2

LCD & PDP TVs Reviews


testpattern2

eardown active ctive 3D
review Passive assive 3D
eview

  2012

lm860v55

arrow LG
Passive      55LM860V  

Samsung-es7000

arrow Samsung
active   UE46ES7000

 2011

arrow
LG
Passive      55LW980s
active 50PZ950
Passive
55LW650S
Passive 42LW5500
active
50PZ550
active
47LEX8
arrow Panasonic
active
TX-P46GT30E
active
TX-P50VT30E
TX-L42E30E
arrow Philips
active  46PFL9706/H
Passive
42PDL7906/Η
Passive
50PFL7956/H
Passive
42PFL7606/H
arrow Samsung
active
   PS51D8000
active
UE55D8000
arrow Sharp

 LC-60LE635E
active
LC-40LE630E
active
LC-40LE830E
arrow Sony
active
ΚDL-46HX820
active
KDL-55HX920
active
ΚDL-46EX720
arrow Toshiba
Passive
     47VL863G
active
55ZL1
ngt_ad_200x290
Samsung UE46ES7000 [Review] Εκτύπωση E-mail
Δοκιμές - FPD Review
Δευτέρα, 30 Απρίλιος 2012 08:01

Σκιαγραφεί το νέο status...  new_animated
open

Έφθασε η στιγμή για να δούμε πως τελικά αποδίδει η υπαρχηγός των νέων 3D LED LCD τηλεοράσεων της Samsung...

default

Από την κούτα και με επιλογή της προ-επιλογής 'Cinema' η UE46ES7000 φαντάζει εντυπωσιακή και απαστράπτουσα και μπορεί να εντυπωσιάζει εξαιτίας της ψυχρής θερμοκρασίας της, όμως απαιτεί καίριες διορθώσεις. Τόσο σε ότι αφορά στην θερμοκρασία και κατά επέκταση στις στάθμες RGB και τον συντελεστή dE, όσο ακόμα και στην ίδια την στάθμη του μαύρου.

Οι μετρήσεις που λάβαμε ήταν:

Cinema mode - Μέτρηση [on/off]

  • Gamma: 2.09
  • Black: 0.226
  • White: 226
  • Contrast: 1000:1
  • Temp: 6493 [Κelvin]



adjust

Οι ρυθμίσεις που επιλέξαμε ήταν:

  • Οπίσθιος Φωτισμός: 8
  • Αντίθεση: 90
  • Φωτεινότητα: 40
  • Χρώμα: 53
  • Ισορροπία λευκού [10 σημείων]
% R G B
10 9 -1 -10
20 9 -1 -9
30 8 0 -8
40 8 0 -9
50 7 0 -10
60 6 0 -10
70 5 0 -10
80 5 0 -10
90 4 0 -10
100 3 0 -10
  •  HDMI [μαύρο]: Χαμηλό

Οι μετρήσεις που λάβαμε ήταν:

Μέτρηση [on/off]

  • Gamma: 2.19
  • Black: 0.09
  • White: 112
  • Contrast: 1133:1
  • Temp: 7071

Μέτρησηnsi]

  • Black: 0.11
  • White: 100
  • Contrast: 909:1

2D

Πρώτα από όλα θα πρέπει να τονίσουμε ότι:  Η τηλεόραση που δοκιμάσαμε ήταν 'Golden Sample'. Αυτό, στην πράξη μπορεί να σημαίνει ότι ενδέχεται  να παρουσιάζει κάποιες διαφοροποιήσεις με τις τηλεοράσεις που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Δεν μπορώ να κρύψω ότι όλη η προσοχή μου στράφηκε κυρίως στο σημειακό έλεγχο της φωτεινότητας που επικαλείται η Samsung.

Aπό τις πρώτες εικόνες, είχα πεισθεί ότι η Samsung έχει αποποιηθεί κάθε hardware τοπολογία και χρησιμοποιούσε μόνο software.

Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται λόγος στην συγκεκριμένη σειρά τηλεοράσεων για ζώνες ακριβείας. Γίνεται λόγος απλά για ένα λογισμικό που έχει ως σκοπό να αναλύει την εικόνα και να ελέγχει την φωτεινότητα σε όλη την επιφάνεια της οθόνης.

Αυτό θυμίζει το Bright Pro στην ουσία,  της Philips. Όμως η Philips το συνδύαζε [μέχρι και τα περσινά μοντέλα] με φωτισμό τοπολογίας Direct-LED. Εδώ, στην περίπτωση της UE46ES7000 έχουμε Edge-LED και τα πράγματα είναι περισσότερο ασαφή. 

Το σίγουρο είναι ότι δεν υπάρχει Spot φωτισμός. Δηλαδή μοίρασμα ανά ομάδες των φωτοδιόδων και φωτισμός δέσμης. 

Γνωρίζουμε την όλη ιδέα. Την έχουμε ξαναδεί! Στα UV2A πάνελ της Sharp, στα οποία δεν υπάρχουν διατάξεις τοπικού ελέγχου της φωτεινότητας [μέχρι στιγμής]. Όμως άλλο UV2A και άλλο S-PVA. 

Στην πράξη το σύστημα της Samsung είναι υπερβολικά smooth. Είναι αισθητή η προσπάθεια διαχείρισης, όμως στην ουσία το ίδιο το αποτέλεσμα είναι λίαν 'χαλαρό' και με παράλληλες απώλειες!

Η εικόνα στα σκοτεινά πλάνα σε πραγματικές συνθήκες θέασης διατηρεί μία στάθμη μαύρου κοντά στα 0.1 nits με την φωτεινότητα να φλερτάρει με τα 100 nits. Aυτή η συνύπαρξη παρέχει έναν ικανοποιητικό λόγο αντίθεσης της τάξεως του 1000:1. 

Mέχρι εκεί όμως. Δεν υπάρχει η αίσθηση της ικανότητας απόδοσης ακραίων τιμών. Μηδενικό μαύρου δηλαδή την ίδια στιγμή με υψηλή τιμή φωτεινότητας. [έστω και εκείνη των 100 nits].

Για σύννεφο δεν γίνεται λόγος. Δεν έχει νόημα, να γίνει αφού το bacκground δεν είναι μαύρο! Δια της ατόπου βέβαια, εάν υπήρχε σημεικός έλεγχος με την έννοια που γνωρίζουμε και απέδιδε μέχρι είκοσι ζώνες ακρίβειας, προτιμούμε την παρούσα εκδοχή!

Bέβαια, να σημειωθεί ότι με οδήγηση από PC [0-255] τα άκρα της κλίμακας του γκρι επεκτείνονται εντυπωσιακά. Το μαύρο κατεβαίνει στα 0,01 nits και η φωτεινότητα αγγίζει τα 521nits. Χάνεται όμως παράλληλα η ισορροπία στις βασικές συνιστώσες σε επίπεδα που δεν δύναται να βελτιστοποιηθούν 100%. Το gamma χάνει σε ότι αφορά στην καμπύλη του και κατεβαίνει στο 1.7 και  η θερμοκρασία ξεπερνά τους  9500 βαθμούς Kelvin!

Η απόδοση της κλίμακας του γκρι με σήμα video λοιπόν, είναι τυπική. Τυπική περιγραφή στα σκοτεινά πλάνα, ικανοποιητικά δυναμικά και ένας λόγος αντίθεσης... απλά ικανοποιητικός. Βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι πέρα από τα απόλυτα νούμερα, όλες οι συνιστώσες της εικόνας αποδίδονται με απόλυτο έλεγχο. 

Άξια επίσης αναφοράς είναι η διαχείριση της φωτεινότητας. Ειδικά η μέτρηση near white αρίστευσε.

Τα χρώματα αποδίδονται με την γνώριμο ύφος των S-PVA πάνελ. Ευρύ χρωματικό εύρος που καλύπτει το 98% του sRGB και αποδεκτές αποκλίσεις.

Αυτό που θα πρέπει να τονίσουμε είναι ότι η θερμοκρασία χρώματος αν και τιθασεύεται στην χαμηλή περιοχή, στην υψηλή παραμένει στην ψυχρή περιοχή χρωματίζοντας ανάλογα τα λαμπερά πλάνα. 

Το S-PVA για άλλη μία φορά απέδωσε τα μέγιστα on axis, παρείχε ικανοποιητική γωνία θέασης,  η κατανομή της φωτεινότητας όμως ήταν υψηλή.

Τα κυκλώματα επεξεργασίας αποδίδουν στο σύνολο τους εξαιρετικά. Η τηλεόραση διακρίνεται από την ταχύτητα της, έχει ζηλευτά χαμηλό imput lag [μέγιστη τιμή 40ms] και διακρίνεται στα στάδια απόπλεξης και προσαρμογής του σήματος στην εγγενή ανάλυση της οθόνης (scaler). Μικρές αστοχίες παρατηρήθηκαν από τα τμήματα λήψης, ειδικά στην αποκωδικοποίηση,  μέσα όμως πάντα σε αποδεκτά επίπεδα.

Η κίνηση ως σήμα κατατεθέν των premium τηλεοράσεων της Samsung, είναι κορυφαία. Μηδενικό το judder, ικανοποιητική ευκρίνεια και επαρκής οξύτητα σε γρήγορους ρυθμούς. Στην αντίληψη μας έπεσαν μερικά ψηφιακά τεχνουργήματα [artifacts] και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να υπάρχει φειδώ στην όποια χειροκίνητη ρύθμιση. 

3D

Η 3D εικόνα δημιουργεί ευχάριστη διάθεση.

Ηθικός αυτουργός τα νέα γυαλιά. Είναι εργονομικά, ελαφριά, συγχρονίζονται άμεσα και αποδεικνύονται λίαν ξεκούραστα. Το flicker, υπάρχει [σε χαμηλά ομολογουμένως επίπεδα], αλλά μόνο σε τεχνητό φωτισμό. Σε φυσικά [λευκές επιφάνειες] απουσιάζει. 

Το crosstalk και αυτό δηλώνει το παρόν! Όμως είναι καθόλα αποδεκτό, ενώ η αίσθηση σε σχέση με τα περσινά μοντέλα είναι ότι έχει μειωθεί.  Από άποψη αποθεμάτων φωτεινότητας δεν υπάρχει πρόβλημα. Η τηλεόραση μπορεί να ξεπεράσει ούτως ή άλλως τα 200nits. 

Κορυφαία φυσικά ήταν τόσο η προβολή της εικόνας, όσο και η ανάλυση. Δύο στοιχεία που εξακολουθούν να αποτελούν τα σημεία υπεροχής των ενεργών, έναντι των παθητικών 3D τηλεοράσεων.  

sound

Ο ήχος δεν αποποιείται τις επιπτώσεις των αισθητικών απαιτήσεων για λεπτές τηλεοράσεις. Λείπουν εμφανώς οι χαμηλές. Οι μεσαίες και υψηλές αποδίδονται με έλεγχο.

Ευχάριστη ήταν η απόδοση εικονικού περιβάλλοντος ήχου.

Χρειάζεται άμεσα υποστήριξη.

conclusion

Η UE46ES7000 σκιαγραφεί το προφίλ των premium LED LCD τηλεοράσεων. Τουλάχιστον έτσι όπως αυτό στοιχειοθετείται από τα μέχρι τώρα δεδομένα. Γνώριμη από πέρσι εικόνα 2D, βελτιωμένη στα σημεία εικόνα 3D , ειδικά στην περίπτωση της UE46ES7000  εντυπωσιακή εξέλιξη στον τομέα των δυνατοτήτων και υψηλή αισθητική.

good.

  • Επεξεργασία Εικόνας
  • Κίνηση
  • Δυναμικά
  • Εξοπλισμός 
  • Έξυπνες λειτουργίες
  • Πλατφόρμα Smart TV
  • Ανάλυση στο 3D
  • Γυαλιά [3D]
  • Σχεδίαση

bad.

  • Τοπικός έλεγχος φωτεινότητας
  • Θερμοκρασία χρώματος [υψηλά]
  • Μη επαναφορτιζόμενη μπαταρία στα 3D γυαλιά.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 01 Μάιος 2012 20:23
 
Comments (8)
11 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 20:12
George Petasis
Και εγώ διαβάζω κάποια reviews και δεν μπορώ να πιστέψω αυτά που διαβάζω...
Για την ταμπακιέρα, τίποτα, όπως τα λες είναι...

Αν και εγώ διαβάζω και τον εγχώριο τύπο, όχι μόνο τα του εξωετρικού...
10 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 18:38
George Petasis

Δεν ξέρω το λόγο που δεν θες να φαίνονται τα σχόλια μου και τα έσβησες. Την προηγούμενη φορά που έκανες το ίδιο σου είχα πει ότι θέλω να εκτίθεμαι με τα γραφόμενά μου, δεν χρειάζεται να με προστατεύσεις.

Αν είμαστε πολλοί και σε κουράζουμε, μπορούμε να τα γράφουμε και αλλού. Εγώ τα γράφω εδώ, γιατί αφορούν δικά σου γραπτά...

Το review σου αυτό είναι ελλιπές και ακατανόητο σε πολλά σημεία. Ακατανόητες συγκρίσεις μεταξύ πραγμάτων που δεν υπάρχουν (bright pro & micro diming), ανεξήγητη εισαγωγή μετρήσεων on/off με νούμερα που δεν ταιριάζουν (πως γίνεται να έχεις λευκό 112 και ταυτόχρονα 100 στην σκακιέρα; Στα άκρα το μέτρησες ρο 112; ), δεν σχολιάζεις καθόλου την *δραματική* μείωση στην ANSI αντίθεση που μέτρησες σε SPVA πάνελ, αφήνεις να εννοηθεί ότι θα συμβεί κάτι με οδήγηση PC που μόνο εσύ κατάλαβες τι σημαίνει με τον τρόπο που το έγραψες... Και μόλις σου κάναμε μερικές παρατηρήσεις, θύμωσες και μας έσβησες τα μηνύματα.

Το αναμενόμενο από εμένα είναι ότι όταν κάποιος μετρά μη αναμενόμενα πράγματα (όπως 521 nits σε edge led ή 1000:1 σε SPVA πάνελ) να γράψει για αυτό, και όχι να τα προσπεράσει σαν να μην έχουν συμβεί και να είδε πράγματα ρουτίνας.

Και ενώ δεν έγραψες αυτά που έπρεπε, ανακάτεψες ένα σωρό άσχετα πράγματα (από spot dimming μέχρι την philips και την sharp)...

Το ότι δεν έμεινα ικανοποιημένος από το review είναι μάλλον σαφές, αλλά ίσως να το έβλεπες και λίγο σε σχέση με τα παράπονα που συχνά-πυκνά εκφράζεις;

10 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 18:38
Kώστας Λίγκλιος
φιλε Μανο, στο μυαλο μου εισαι. Για αυτο ρωτησα, επειδη ειδα αυτη την τεραστια μειωση στην αντιθεση ansi, απο 6250:1 που ειχε η D8000 στα 909:1 της ES7000 και απορησα. Οποτε ειναι καθαρα θεμα των LED;
9 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 16:49
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

Φίλε Κώστα, Θα έλεγα ότι τα panel ναι μεν δεν εξελίχθηκαν, αλλά έμειναν ακριβώς τα ίδια. Ο φωτισμός όπως δείχνουν τα πράγματα άλλαξε. Οι λόγοι; Προφανείς και μη. Το θέμα είναι ότι πέρσι, δεν είχαμε δοκιμάσει την σειρά D7000 για να έχουμε σημείο αναφοράς. Είχαμε δει μόνο την D8000.  OMΩΣ... κάποια πράγματα ούτως ή άλλως δεν δικαιολογούνται.  Κάποιοι πιο προσεχτικοί θα έχουν παρατηρήσει, ότι παρόλο που έχουμε ανακοινώσει ότι έχουμε την ES8000 δεν έχουμε προβεί σε κάποια δημοσίευση. Ήδη έχουμε κάνει ενέργειες και ευελπιστούμε ότι σύντομα θα έχουμε νεώτερα... Πάντως δεν σου κρύβω ότι μου ακούγονται περίεργα αρκετά δημοσιεύματα ξένου τύπου στα οποία δεν γίνεται σχεδόν πουθενά αναφορά σε μετρήσεις. Ίσως να ξέρουν κάτι ή να τους έχουν πει, που εμείς δεν γνωρίζουμε. Όλοι έχουν... εντυπωσιαστεί αλλά για την ταμπακιέρα δεν μιλάει ουδείς... 

8 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 16:37
Kώστας Λίγκλιος
χειροτερεψαν δηλαδη τοσο πολυ τα SPVA φετος;
7 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 10:14
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

Φίλε Νίκο, Ειλικρινά πίστευα [σχετικά με τις κάρτες] ότι είχαν κλείσει τον κύκλο τους. Δεν σου κρύβω ότι σκόπευα σταδιακά να τις φρεσκάρω με νέες.Τελικά, μάλλον θα βάζουμε τις παλιές και τις καινούργιες. Στα υπόλοιπα που αναφέρεις... δεν διαφωνώ διόλου. Θεμιτό είναι, αρκεί να μην καταντάει γραφικό...
6 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 10:04
Nikos
Με μεγάλη μου χαρά να διαπιστώσω ότι όλοι μας συζητάμε και είμαστε δεκτικοί ακόμα και σ'αυτά που δε μας αρέσουν.Όσο για το γεγονός ότι καθένας έχει στο μυαλό του ότι η δικιά του η τηλεόραση είναι η καλύτερη και δε σηκώνει κουβέντα γι'αυτό,είναι μια πολύ πολύ μεγάλη αλήθεια !
Τώρα,όσον αφορά τις κάρτες που έγραψα,εννοούσα τις φωτογραφίες που δημοσιεύετε με τις μετρήσεις (π.χ. τις ομπρέλες,τις γραβάτες,το σπαθί κλπ).Αυτές να είναι κοινές για να ξεστραβωνόμαστε και οι υπόλοιποι!
5 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 09:29
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

Έχεις δίκιο Νικόλαε για τα Blu-rays... Για τις τηλεοράσεις... Αυτό το 'τουρλουμπούκι' προσπαθούμε να αποσαφηνίσουμε, αρκετές φορές σε ανέτοιμα προιόντα, με το εμφανές τίμημα... Αnyway.. Κeep Walking...
4 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 06:35
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

Λοιπόν επειδή το κουράσαμε...



  • Σε ότι αφορά στο Bright Pro, κατάλαβε κάποια στιγμή ότι είναι λογισμικό. Δεν μπορώ να βοηθήσω αλλιώς. Λυπάμαι... Το γράφει και στο κείμενο που εσύ παραθέτεις!!!

  • Σε ότι αφορά στο πάνελ της Philips... ναι υποθέτω ότι μπορεί να είναι κάποια ειδική έκδοση. Είναι ΤΟΣΟ απίθανο; Ειδικά για αυτό που φοράει στην PFL9700 σειρά, μάλλον  μετάλλαξη UV2A είναι...Το κάνει κατά κανόνα η Philips. Ακόμα και την εποχή των IPS [διά στόματος Danny Tuck]. Τότε που τα υμνούσε... πριν τα ρίξει στα τάρταρα...Τι να κάνεις όμως; Danny Tuck είναι αυτός.  Θες να το δούμε και διά της ατόπου; Άποψη μου είναι, πως αν δεχθούμε ότι χρησιμοποιεί καθαρόαιμο UV2A, τότε UV2A και Direct-LED δεν έχουν ταιριάξει ακόμα 100%. Μακάρι φέτος να τα βρουν απόλυτα  μεταξύ τους... Θα έχει ενδιαφέρον. Kαι κάτι ακόμα. Στο Review της PFL9706 ΔΕΝ ήμουν βέβαιος ότι φοράει UV2A. Το άφησα ανοιχτό...

  • Σχετικά με την Sharp... Μία δυνατότητα δεν θεωρείται παγκόσμια, όταν έχει δώσει το παρόν... σε μία μόνο ακριβή σειρά που κυκλοφορεί... σε μία μόνο χώρα αποκλειστικά και  με το λογότυπο που παραπέμπει σε άλλη εταιρεία. Όλοι αναμένουν λανσάρισμα του local dimming από την Sharp και στις καταναλωτικές σειρές τους.  Σε αυτές αναφέρθηκα εάν δεν το κατάλαβες. Το αναφέρουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της Sharp [και στην Ελλάδα] για να κοιτάξουν με αξιώσεις τον ανταγωνισμό!  Εάν έχεις αντίθετη άποψη ενημέρωσε τους. Θα τους εμψυχώσεις πιστεύω...Για τα UV2A πάνελ, θεωρώ απλά ότι μπορούν να κοιτάξουν με αξιώσεις τα S-IPS & S-PVA. Kάτι που τα ASV αδυνατούσαν να κάνουν. Προς ενημέρωση σου και όσων άλλων ενδιαφέρονται... η Sharp έχει λανσάρει local dimming εδώ και πέντε χρόνια,  με την σειρά Sharp Aquos LC-XXXS1E...ένεκα RGB LED...   

  • Σχετικά με τα 500plus nits, δεν έχει νόημα μέτρησης ANSI. Όπως δεν έχει για καμία τηλεόραση που δουλεύει οριακά. Είναι ενδεικτική τιμή και διόλου αξιοποιήσμη. Ενδεικτική για την ισχύ του οπίσθιου φωτισμού. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε ότι αφορά στο επίπεδο, φίλε Νίκο, μην  ανησυχείς. διόλου.  Παρακλήσεις κάνε αλλού που ίσως να είναι απαραίτητες, όχι στο FullHD.gr.Θα σου πρότεινα επίσης να έδειχνες την ίδια ευαισθησία  και στις ερωτήσεις... όχι μόνο στις απαντήσεις. Οι δεύτερες άγονται και φέρονται συνήθως από τις πρώτες .Βλέπετε 7500 σχεδόν  ρωτάνε... και ένας απαντάει... Ένας για όλους, αλλά όχι όλοι για έναν...Σχετικά με τις κάρτες ????????

3 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 00:57
Nikos
1. Ας κρατάμε τις ερωτήσεις-απαντήσεις σε αξιοπρεπές επίπεδο,για να έχουν και την απαραίτητη αξία και τα όσα λέμε εδώ μέσα. Φράσεις του τύπου "έχεις κάποιο πρόβλημα με την πρωταπριλιά...να βοηθήσω" είναι για τις μαγκιές που κάνουμε στο δρόμο.

2. Αν είναι δυνατό,να χρησιμοποιούνται οι ίδιες κάρτες μετρήσεων στις τηλεοράσεις για να είναι απόλυτα συγκρίσιμα τα αποτελέσματα ακόμα και σ'εμάς που δεν είμαστε ειδικοί.
2 Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 00:37
nikolaos
Εγώ θα έλεγα κάθε πρόπερσι και καλύτερα. Είχα πάρει ένα Blu-ray player της Samsung πριν δυο χρόνια. Κορυφαίο, ήταν σειρά "C". Τώρα πήρα ένα της "D" το οποίο ποιοτικά είναι λιγότερο. Λέτε να ισχύει το ίδιο και με τις τηλεοράσεις;
Όσο για τις οθόνες, απ' οτι έχω διαβάσει άλλο το πάνελ και άλλο το local dimming. Δηλαδή μπορείς να αγοράσεις από τη Sharp και να βάλεις το δικό σου φως. Να πάρεις από την LG και να βάλεις direct (π.χ. Τοshiba), να πάρεις Sharp και να βάλεις πάλι direct (π.χ. Elite)...
8 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 23:22
George Petasis
της φίλιπς αναφέρουν ξεκάθαρα ότι είναι μέρος του οπίσθιου φωτισμού:

Bright Pro for true to life brightness

Experience the thrill of images with true to life brightness and blazing contrast with Bright Pro. Building on Philips award winning LED Pro, it enables a boosted light output for sections of the image, while maintaining ink-black dark sections. This provides both the unparalleled brightness, while the advanced, smart processing achieves up to 50% less energy use.

Bright Pro enhances the light output of the LEDs where necessary. This means bright parts of the image can be made brighter whilst dark parts remain dark. These enhanced light and dark areas give you the best contrast and picture clarity available.

Τώρα αν εσύ το συγκρίνεις με κάτι που αφορά τηλεοράσεις χωρίς τοπικό έλεγχο, εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι. Αν ήταν "βελτιωτικό" εικόνας, θα έκλεινε από τα μενού. Στην 9606 δεν το αναφέρει σαν "χρακτηριστικό" επειδή το αφήνει για την κορυφαία 16:9 (970*) & 21:9 (995*). Θέματα μάρκετινγκ.

Σχετικά με το YV2A. Πέρα από το ότι σε τόσα reviews ήσουν βέβαιος ότι φορά UV2A, τι σε κάνει να νομίζεις το αντίθετο; Τι θεωρείς ότι είναι τα UV2A;
H Sharp αναφέρει 2 τύπους UV2A, τα X-Gen & τα Quattro. Θεωρείς ότι η philips χρησιμοποιεί κάποιον 3ο τύπο πάνελ;

Σχετικά με το local dimming της Sharp, όταν δεν το έχουμε δει γράφουμε δεν το έχουμε δει, όχι δεν υπάρχει. Μην μας βάζεις να προσπαθούμε να καταλάβουμε τι ήθελες να γράψεις, και έγραψες κάτι διαφορετικό.

Θα μας μετρήσεις και ένα ANSI στην μέγιστη φωτεινότητα του πάνελ, στα 521 cd/m2;
Γιατί υπονοείς απίστευτα δυναμικά με οδήγηση 0-255...
7 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 21:53
ΠΑΝΟΣ ΒΕΛΑΕΤΗΣ
Παιδια για να καταλαβαιτε επειδη τις εχω δει.Οι φετινες samsung ειναι φουλ στο clouding και εχουν καθαρα μπλε πανελ.Η ansi γιατι θα επρεπε να ειναι διαφορετικη;Η σκακιερα ειναι καθαρα μπλε με λευκο αντι για μαυρο ασπρο.Σας το γραφει κομψα.Οι σειρες d ηταν καλυτερες.
6 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 21:14
Μάνος Μπαχλιτζανάκης




Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Πόσο απέχει το ικανοποιητικό από το αξιοπρεπές.


Σχετικά με τις βαθμολογίες μήπως έγινε κάποια παρανόηση; Εάν φίλε Γιώργο δεν σε καλύψαμε... μπορείς να μην λάβεις υπόψη σου τα όσα αναφέρουμε.


Ίσως την επόμενη φορά...

5 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 21:03
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

Αναφέρθηκα στην φύση του και μόνο. Είπα 'θυμίζει'. Το Brigh Pro είναι ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ! Φυσικά υπάρχει και LED-Pro χωρίς Bright-Pro. [Δες σειρά PFL9606 52 & 46 ίντσες]...   H Philip χρησιμοποιεί Sharp. Όχι UV2A [κατά την γνώμη μου]. Εάν είναι UV2A απλά το καταστρέφει. Σύγκρινε μία 'τούμπανο' από άποψη οπίσθιου φωτισμού Philips και μία 'φτωχική' Sharp και θα δεις... [πιστεύω] Φυσικά και η Sharp έχει λανσάρει στην Αμερική Local Dimming. Αναφερόμαστε σε ότι έχουμε δει, απλώς. Όχι μόνο εμείς, όλη η Ευρώπη. Θα έπρεπε να γνωρίζεις [το έχουμε αναφέρει] ότι η σειρά Elite δεν προβλεπόταν να κυκλοφορήσει εκτός Αμερικής. H ΑΝSI είναι 909:1 [το 909 έγινε 709]. Φυσικά και ένα S-PVA μπορεί να δώσει υψηλό λόγο αντίθεσης. Εδώ όμως... δεν έδωσε. Η απάντηση [συνδυάζοντας] και την τελευταία σου ερώτηση ονομάζεται Golden Sample!!! Σχετικά με την Πρωταπριλιά, πρέπει να έχεις μάλλον κάποιο θέμα. Πες μου εάν μπορώ να βοηθήσω...
4 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 20:44
Γιώργος
"Ο λόγος αντίθεσης 1000:1 είναι πέντε φορές μεγαλύτερος από αυτόν που θεωρεί ίκανοποιητικό΄ για οικιακή χρήση η EBU [200:1]..."

ενώ για την LG860V

"Το αποτέλεσμα είναι η δυναμική αντίθεση να αγγίζει το θεαματικό 10.000:1, αλλά η πραγματική το 750:1, το οποίο πέφτει απλά στα επίπεδα της αξιοπρέπειας."

Βάσει EBU, 3.75 φορές πάνω...

Μπερδεύτηκα λίγο με το πως μπορεί να κρίνεται η μια απλά αξιοπρεπής και η άλλη με βαθμό 9....

Επειδή είμαι ανάμεσα στις 2, πραγματικά περίμενα περισσότερα από τα 2 αυτά reviews...

Ευχαριστώ
3 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 20:18
George Petasis
α) Το Bright Pro είναι ουσιαστικά LED Pro με προδιαγραφή 500 cd/m2. Δεν υπάρχει χωρίς LED Pro, άρα δεν μιλάμε για υλοποίηση σε λογισμικό, αλλά samsung.
http://live.philips.com/index.php/global/video/bright-pro-2010-english/73378776001

β) Πέρα του ότι μίλησες για πάνελ sharp που δεν έχουν διατάξεις τοπικού ελέγχου (έχει η philips), στην διευκρίνηση ότι δεν έχει βγάλει η ίδια η Sharp, ξέχασες την Sharp Elite. Direct led + local dimming, και πολυ-συζητημένη το 2011.

γ) Ικανοποιητική η αντίθεση 1000:1; Που δεν είναι καν ANSI (που στην ANSI δεν κατάλαβα πως βγαίνει το 700:1 με βάση τις υπόλοιπες τιμές που δίνεις).

δ) Δεν μπορεί να λες σοβαρά ότι οι μετρήσεις είναι θέμα full/limited RGB, και ότι μέτρησες 521 cd/m2 στην edge led της samsung.

Συγνώμη, μου ήρθαν μαζεμένες οι ανακρίβειες, που νόμιζα ότι έχουμε είτε πρωταπριλιά (30 μέρες πριν), ή κάνεις κάποιο τεστ για να δεις αν σε διαβάζουμε.
Αν δεν ισχύει κάτι από τα 2, ίσως να άλλαζαν 2-3 σημεία;

Επίσης, η ANSI αντίθεση 700:1, δεν είναι αναμενόμενη τιμή για S-PVA. Σίγουρα φοράει S-PVA;
Που εκτιμάς ότι οφείλεται αυτή η πτώση από το 2000:1-3000:1 που είναι το αναμενόμενο για πάνελ αυτής της τεχνολογίας;
2 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 19:26
Μάνος Μπαχλιτζανάκης

 


 




Δεν κατάλαβα πολλά από όσα λες... αλλά θα υπερασπίσω το δικαίωμα σου να τα λες...

 


Αυτός ο σκοπός και των σχολίων άλλωστε.


Θα προσπαθήσω πάντως να βοηθήσω...


30 μέρες; Υπάρχει κάποιο counter ? Υπάρχει πρόστιμο; Να πληρώσουμε άμα είναι...


Και πάλι καλά ... 100 θα έπρεπε να είναι!  Θα ισχύσει σε άλλες... Οι λόγοι εύλογοι...ή μη.


Το Bright Pro είναι και αυτό software... όπως το Micro Dimming...


H Sharp ακόμα δεν έχει επιδείξει local dimming... 


Ο λόγος αντίθεσης 1000:1 είναι πέντε φορές μεγαλύτερος από αυτόν που θεωρεί ίκανοποιητικό΄ για οικιακή χρήση η EBU [200:1]...


Ναι... αποδίδει 521 nits... τι να κάνουμε...


Δεν παίζουμε, ούτε υπάρχουν σκόπιμα λάθη. Αυτά ίσως να ισχύου αλλού...Εδώ όχι. Εδώ  προσπαθούμε απλώς... και έχουμε να παλέψουμε με ΄θηρία', ΄δράκους' και 'τέρατα' στο παρασκήνιο...


Για τον άνθρακα... σεβαστή η κάθε άποψη.


Για το 'χρυσό δείγμα'... Συνφωνών... Ότι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός...


To έχω βιώσει εδώ και μία 15ετία... Την εποχή που οι περισσότεροι ζούσαν το παραμύθι τους. 

1 Τρίτη, 01 Μάιος 2012 11:38
George Petasis
Το άρθρο άργησε 30 μέρες;

"Αυτό θυμίζει το Bright Pro στην ουσία, της Philips"???
"Στα UV2A πάνελ της Sharp, στα οποία δεν υπάρχουν διατάξεις τοπικού ελέγχου της φωτεινότητας [μέχρι στιγμής]"???
"Aυτή η συνύπαρξη παρέχει έναν ικανοποιητικό λόγο αντίθεσης της τάξεως του 1000:1"???
"Bέβαια, να σημειωθεί ότι με οδήγηση από PC [0-255] τα άκρα της κλίμακας του γκρι επεκτείνονται εντυπωσιακά. Το μαύρο κατεβαίνει στα 0,01 nits και η φωτεινότητα αγγίζει τα 521nits."???

Αν δεν παίζουμε "βρες το λάθος" και αυτό είναι "χρυσό δείγμα"... άνθρακες ο θησαυρός.

Add your comment

Τίτλος:
Comment:

Σχετικά Άρθρα

Social Media

facebook-r twitter rss
  
sony

Τρέχοντα Νέα




Tο περιεχόμενο αυτών των σελίδων αποτελεί πvευματική ιδιοκτησία του FullHD.gr και απαγορεύεται η
αναδημοσίευση μέρους ή του συνόλου του με οποιοδήποτε τρόπο χωρίς την έγγραφη άδεια της
διεύθυνσης του FullHD.gr. Για πληροφορίες info@fullhd.gr